Poziom internetowej kultury politycznej Prawa i Sprawiedliwości podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku
 
Więcej
Ukryj
1
adiunkt w Zakładzie Psychologii i Socjologii Polityki Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Data publikacji: 23-01-2020
 
Studia Politologiczne 2012;26
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE ARTYKUŁU
W artykule zaprezentowane zostały sposoby i style komunikowania Prawa i Sprawiedliwości z wyborcami w Internecie. Analiza dotyczyła zarówno komunikowania samej partii politycznej, jak i wybranych jej kandydatów. W materiale ujęto treści ideologiczne prezentowane przez tę partię polityczną, jak i formy i style komunikowania, jego spójność i ekspresyjność. W artykule obecne są również odniesienia do wykorzystywanych narzędzi komunikacji w sieci oraz do postaw Prawa i Sprawiedliwość wobec konkurentów politycznych. Takie ujęcie problemu pozwala na wnioskowanie na temat kultury politycznej aktorów politycznych w Internecie.
ISSN:1640-8888