PL EN RU
Witryny internetowe partii politycznych jako narzędzie komunikowania wyborczego w kampanii parlamentarnej w 2011 roku
 
Więcej
Ukryj
1
profesor Uniwersytetu Wrocławskiego
2
sekretarzem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 24-01-2020
 
Studia Politologiczne 2012;24
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Nowe media zmieniły oblicze kampanii wyborczej. Czy polskie partie polityczne dostrzegają możliwości, które stwarza Internet, aby zaistnieć w świadomości wyborcy? Aby poddać próbie jakość komunikowania sieciowego przez aktorów politycznych, przeprowadzono analizę zawartości witryn internetowych polskich partii politycznych, które przekroczyły próg wyborczy w wyborach parlamentarnych w roku 2011. Analizie poddano zawartość strony oraz wszystkie wiadomości, jakie zostały opublikowane na stronie w okresie od 1.07.2011 do 9.10.2011.
ISSN:1640-8888