Strategia komunikacji politycznej jako odpowiednik strategii budowania marki w biznesie
 
Więcej
Ukryj
1
pracownik Zakładu Socjologii i Psychologii Polityki Instytutu Nauk Politycznych Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW
Data publikacji: 27-01-2020
 
Studia Politologiczne 2010;16
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE ARTYKUŁU
Komunikacja polityczna i biznesowa to odrębne obszary komunikacji. Często łączone przez podobieństwo kanałów i technik komunikacji rządzą się jednak odmiennymi zasadami, które wynikają z innych celów. Jest jednak element, który je łączy, a którego znaczenie z powodu globalizacji, zmieniających się trendów rynkowych i środowiskowych nieustannie rośnie. To model komunikacji strategicznej, gdzie metodologicznie uwzględniając na równych prawach otoczenie konkurencyjne, zmieniające się trendy globalne wpływające na zapotrzebowanie wyborców czy konsumentów poszukuje się odpowiedniej różnicy strategicznej, zarówno dla marki jak i partii lub polityków. Stanowi ona dla wyborców i konsumentów odpowiedz na pytanie o zdolność marki lub polityki do podjęcia wyzwań przyszłości.
ISSN:1640-8888