PL EN RU
Kreowanie wizerunku polityka w sytuacji konfliktu politycznego na przykładzie debat przedwyborczych 2007 roku
 
Więcej
Ukryj
1
adiunkt w Zakładzie Socjologii i Psychologii Polityki w Instytucie Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim
Data publikacji: 27-01-2020
 
Studia Politologiczne 2010;16
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Oprócz umiejętnego korzystania z marketingu politycznego i posiadania atrakcyjnego programu, o sukcesie w polityce decyduje przyjęta strategia zachowania w obliczu konfliktu politycznego. Umiejętne postępowanie – zarządzanie wizerunkiem, zachowaniem i postawami w sytuacjach konfliktowych jest dzisiaj tym, co przyciąga uwagę wyborców. Autor prezentuje podstawowe informacje dotyczące konfliktów oraz analizuje strategie działania liderów trzech głównych polskich partii politycznych w Polsce w 2007 roku. Materiałem źródłowym są trzy debaty, które zostały „stoczone” w dniach 1, 12 i 15 października 2007 przez Jarosława Kaczyńskiego, Aleksandra Kwaśniewskiego i Donalda Tuska.
ISSN:1640-8888