Strategie i mechanizmy marketingu politycznego
 
Więcej
Ukryj
Data publikacji: 27-01-2020
 
Studia Politologiczne 2010;16
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE ARTYKUŁU
Numer „Studiów Politologicznych” w całości dotyczy zagadnień z zakresu marketingu politycznego. Można się zastanawiać do jakiej dyscypliny naukowej zakwalifikować problemy dotyczące strategii i mechanizmów marketingu politycznego. Ze względu na przedmiot, jak i na metody prowadzenia badań w tym zakresie należy powiedzieć, że to jest głównie domena politologii. Można jednocześnie stwierdzić, że kwestie marketingu politycznego stanowią przedmiot badań interdyscyplinarnych. Dużo w nich politologii, a jeszcze więcej socjologii polityki. Warto wreszcie wspomnieć, że niektórzy uważają, iż marketing polityczny to odrębna dyscyplina naukowa korzystająca z dorobku socjologii, politologii, jak i nauk o zarządzaniu i marketingu jednocześnie.
ISSN:1640-8888