Witryny internetowe partii politycznych
jako narzędzie komunikowania wyborczego
w kampanii parlamentarnej w 2011 roku
			
	
 
Więcej
Ukryj
	
	
									
				1
				profesor Uniwersytetu Wrocławskiego
				 
			 
						
				2
				sekretarzem Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej
				 
			 
										
				
				
		
		 
			
			
		
		
		
		
		
			
			 
			Data publikacji: 24-01-2020
			 
		 			
		 
	
							
														
		
	 
		
 
 
Studia Politologiczne 2012;24
 
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Nowe media zmieniły oblicze kampanii wyborczej. Czy polskie partie polityczne
dostrzegają możliwości, które stwarza Internet, aby zaistnieć w świadomości
wyborcy? Aby poddać próbie jakość komunikowania sieciowego przez aktorów
politycznych, przeprowadzono analizę zawartości witryn internetowych polskich
partii politycznych, które przekroczyły próg wyborczy w wyborach parlamentarnych
w roku 2011. Analizie poddano zawartość strony oraz wszystkie wiadomości, jakie
zostały opublikowane na stronie w okresie od 1.07.2011 do 9.10.2011.