PL EN RU
Działania marketingowe przedsiębiorstw wobec instytucji publicznych
 
Więcej
Ukryj
1
doktorant w Zakładzie Socjologii i Psychologii Polityki Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
 
 
Data publikacji: 27-01-2020
 
 
Studia Politologiczne 2010;16
 
SŁOWA KLUCZOWE
STRESZCZENIE
Większość przedsiębiorstw funkcjonujących w otoczeniu politycznym podejmuje działania marketingowe wobec instytucji publicznych. Przedsiębiorcy zrzeszają się w organizacjach branżowych czy pracodawców, które reprezentują ich interesy wobec instytucji publicznych. W ramach podstawowych działań marketingowych, które są stosowane przez przedsiębiorstwa wobec instytucji publicznych należy wymienić Public Relations i Public Affairs. Są to działania, które wzajemnie się uzupełniają, korzystając z różnych technik komunikacyjnych. Przedsiębiorstwa coraz częściej decydują się także na profesjonalne usługi firm lobbingowych, które reprezentują ich indywidualne interesy w środowiskach decydenckich.
ISSN:1640-8888
Journals System - logo
Scroll to top